Pagina's

maart 01, 2015

schamend maar waar oeps..

hee allemaal,

Om precies te zijn 3 maanden geleden min twee dagen, nou whatever, zolang heb ik al niks gepost. Best wel heel erg schamend.. Of ik nou nu een artikel moet schrijven over dat het me spijt, of juist te zeggen dat het beter wordt. Ik weet het niet, want het punt is dat ik het altijd met plezier heb gedaan. Genoten van het zitten achter me computer en je inner creabea naar boven te laten komen. maar misschien vraag je zelf nu af, uhh Meike waarom ben je dan niet weer begonnen met bloggen. Tsja het zal me een raadsel blijven. Ik zit nu in een periode dat alles een beetje hoe zeg je dat netjes? F*ckedd gaat. Ja, ik ga niet een heel artikel vol schrijven wat dr allemaal met me omgaat, nee zeker niet want ik kan dat nu nog niet.



Het is niet de enige reden dat ik zo lang ben weg geweest. Ik zit nu in 2vwo, niet het drukste jaar zou je denken. Maar ik heb zoveel nu met school. Niet dat dat een excuus is, dat is het zeker niet. Alleen voor mij lukt het bloggen er niet bij dan. Het spijt me. Maar toen ik net ongeveer, hoe laat ik het zeggen, 8 minuten geleden het artikel van Anniek over het terug komen op haar blog las. begonnen mijn vingers te kriebelen en bijna me te laten dwingen om naar mijn blog te gaan een artikel te schrijven.

Misschien zijn al mijn oude trouwe volgers al lang weg. Omdat ze al aannamen dat ik niet meer terug zou komen en dat ik defenetief was gestopt. Dan zou betekenen dat ik terug bij af was en mijn volgers weer op moet laten bouwen!

Ik wil op vaste dagen gaan bloggen, verwacht niet elke dag een artikel want dat lukt echt niet.misschien 1x per week, zo kan ik altijd nog opbouwen. Ik moet ook even kijken wat  voor artikels ik wil gaan posten, zeker persoonlijker wil ik gaan schrijven. Zo leren jullie mij ook beter kennen. Niet dat ik jullie alles ga vertellen. Maar meer vanuit standpunt Meike dan vanuit dat van een artikel dat te veel lijkt op die van Serena Verbon.

Ik ben sinds kort helemaal into de fotografie, en wil daar zeker meer van posten! Het spijt me voor de vele spellings fouten die hier boven hoogstwaarschijnlijk zullen zijn. Maar ik wil dit artikel schrijven, hoe het voor mij voelt, oprecht. En dan heb ik geen zin om alles perfect te krijgen, want dat ben ik ook niet (voorbeeld: ik heb 3 maanden min 2 dagen niks geschreven oeps).

Wat ophelderende dingetjes die jullie moesten weten, al met al, Meike A.K.A Lifestyleblondie, is back!

xx Meike



5 opmerkingen:

  1. Gewoon lekker rustig aan doen en bloggen als je zin hebt om te bloggen, komt helemaal goed meid! Ik heb ook zoals veel bloggers een aantal flinke pauzes gehad in mijn 'blogcarriere', dat geeft helemaal niets.

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor deze lieve reactie! Doet me zeker goed.

      Verwijderen
  2. ahh rustig aan doen dat is het beste! ik heb nog nooit meer dan drie dagen overgeslagen (doe nu aan 2 jaar bloggen) en dat komt omdat ik ook echt tijd ervoor wil maken, maar sommige verklaren mij echt voor gek haha! doe waar jij je goed bij voelt liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt, ik voel me al stukke beter! Heb al een paar artikeltjes geschreven nu ik nog vol met ideetjes ben voor m'n blog ! xo

      Verwijderen
  3. Aahw, leuk dat je weer blogt! ❤

    BeantwoordenVerwijderen