Pagina's

oktober 19, 2014

blogproject #dagmar

hee allemaal,

Ik zeg het eerlijk ik moest wat inhalen van de vorige week. Ik heb het al allemaal uitgelegd maar omdat ik het dus goed moest maken nu dus twee dagen achter elkaar een artikel. En dus weer een blogproject. Vandaag heb ik een interview met Dagmar, ze heeft zo'n leuke blog en ze heeft ook de de vragen heel er leuk beantwoordt.

1. Hoe heet je?
Dagmar
2.       Hoe heet je blog?

3.       Hoe zou jij jezelf omschrijven?
Enthousiast, spontaan, ondernemend, sociaal en creatief? Ik denk dat deze woorden mij grotendeels zullen omschrijven.

4.       Is er iets waar je echt niet tegen kan, waar je gewoon niet naar kan kijken, luisteren of aan voelen. (denk aan smakken, neuspeuterende mensen, stof op een kastje.)
Ik kan tegen veel, al vind ik spinnen nog steeds niet schattig of aangenaam om te zien. Waar ik echt niet tegen kan, zijn oneerlijke mensen. Die vormen echt mijn allergie.

5.       Heb je een product (technologie, beauty, kleding) dat echt moet worden ontworpen, en wat dan de wereld gegarandeerd beter maakt. Of wat jou alleen blijer maaktJ
Wat een leuke vraag om over na te denken! Een wolkenblazer lijkt mij ontzettend handig, dan kunnen we de wolken verplaatsen van overstromingsgebieden naar de droge plekken. Ik denk dat we er veel mensen mee kunnen helpen en redden als het bestond. Weg met de droogte en overstromingen!

6.       Heb je een smoothie die ik zeker een keer moet kopen/maken ?
x

7.       Wat is de grootste blunder die je hebt gemaakt in je leven?
Ik denk dat elke blunder je uiteindelijk sterker maakt, fouten maken is menselijk en het helpt je erbij om beter te worden. Juist blunders vormen waardevolle lessen, anders zou het leven maar saai zijn. Ook ik heb blunders gemaakt, maar deze zorgen ervoor dat ik heb geleerd en dat ik ben geworden wie ik nu ben.

8.       Onthoud jij je dromen, zo ja vertel je engste nachtmerrie
Helaas niet, ik ben wel erg nieuwsgierig naar mijn dromen!

9.       Kinderdroom van vroeger (toen je 10 was ongeveer)
Ik wou altijd heel graag de wereld beter maken. Rechter leek mij daarom een goed beroep, maar ik wou ook mijn eigen dansschool beginnen. Wel twee uitersten haha!

10.   Hoelang heb je je blog al? (ongeveer)
Eind juli 2013 ben ik begonnen met bloggen.

11.   Heb je nog andere blogs waar je mee bent gestopt, of die je met een vriend(in) doet, of over een ander onderwerp? (vertel ook waarom je een andere hebt/had)
Ik blog regelmatig voor Anne van AnneSolveig.nl over fashion, beauty en happiness. Zij is tevens mijn beste vriendin, echt zo bijzonder dat we elkaar middels onze blogs hebben ontmoet!

12.   Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben begonnen met mijn blog, omdat ik veel schreef voor andere sites en blogs. Daardoor stonden mijn artikelen verspreid over het internet, maar ik bouwde ook een eigen groepje vaste lezers op. Die vonden het vermoeid om steeds te moeten ‘hoppen’ van site naar site om mijn artikelen te lezen. Daarom heb ik dit allemaal centraal gepubliceerd op mijn blog. Ook kwam er natuurlijk extra ruimte om mijn eigen rubrieken te creëren en mijn eigen draai te geven aan een site die ik nu helemaal mag beheren. Dat voelt zo gaaf, net een magazine maar dan voor online.

13.   Hoe zie jij je blog voor je over 5 jaar?
Ik hoop dat ik dan nog steeds elke dag een artikel online kan zetten en met evenveel passie en plezier kan bloggen. Dagelijks blijft mijn blog groeien qua bereik en het aantal volgers, ik knijp mijzelf regelmatig omdat het aantal zo onwerkelijk is. Ik ben heel erg benieuwd hoe mijn blog er over vijf jaar uit zal zien! Als ik een glazen bol zou hebben, dan zou mijn nieuwsgierigheid het winnen denk ik.

14.   Omschrijf je blog in 1 zin zodat iedereen die dit leest een kijkje gaat nemen.
www.bydagmarvalerie.nl is een feelgood blog met artikelen over beauty, fashion, travel en happiness. 

6 opmerkingen:

  1. u have a nice blog...do u wanna follow each other...dollow me on GFC, bloglovin and G+..do let me know on my blog...leave your URL...i will follow u back immediately...
    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk interview, ik volg Dagmar ook (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen en meer te weten te komen over Dagmar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk interview. Ze heeft inderdaad een leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk interview!
    Ik volgde Dagmar nog niet.

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen