Pagina's

maart 03, 2015

Now ive got that feeling forever tag

Hee allemaal,

Soms laat je iets te erg je creatieve kant de baas spelen, nou dat heb ik dus nu. Ik keek even wat rond op We Heart It om wat geïnspireerd te worden, wat ik meestal dan wel wordt, voor artikel. Ik kwam allemaal leuke fotos tegen waar ik normaal wel wat mee kon voor een artikel, maar dit keer niet. Ik zat te veel aan de foto te denken en ik moest er op door gaan denken, of ik er iets achter kon zoeken wat me zou laten zorgen op een vol artikel vol leuke onzin. Ik wilde bijna opgeven tot dat ik op het idee kwam om een tag te maken. benieuwd naar welke tag? Lees dan snel verder!
Oke, je hebt het dan misschien aan de titel gezien, maar hier leg ik het uit, en doe het natuurlijk zelf ook! Ik verwacht niet dat iedereen deze tag over gaat nemen. Ik doe het tenslotte voor mezelf.

Ik introduceer de nieuwe tag die niet iemand hoeft over te nemen hoor: Now ive got that feeling forever tag.

Als er nou een drankje bestond, jaja die bestaan er al lang, nee een drankje wat je een gevoel oplevert. Een fijn gevoel dat eigenlijk voor altijd moet duren. Wat zou je dan willen dat er bestond?

"het gevoel van boven op een achtbaan en je weet dat je over twee seconde naar beneden stort, maar toch ergens weet dat jet het overleeft"

Untitled

Volgens mij ben ik niet de enige die dit heeft, zo'n gevoel is gewoon geweldig, echt ik kan daar wel een drankje voor gebruiken! Ik weet zeker als er ooit zo'n drankje wordt gemaakt, dat het gaat smaken naar suikerspin. Dubbel goed gevoel dus, ik denk wel ja dat deze wereld bevolking zo lief is om een suikerspinsmakenddrankje te maken. Wat het gevoel geeft wat hier boven dik gedrukt staat (ik zeg het zo puur omdat ik geen zin om het te kopiëren en te plakken).


pizza

"het gevoel van een verse pizza, en je weet dat het over twee minuten voor je staat"

Geen uitleg, I JUST LOVE PIZZA. Uhm ja oke volgende ? Oke kleine uitleg, ik hou pizza. Dat is toch niet heel erg of uh.. Deze foto vond ik op we heart it, jammer dat er salami opzit vanwege #ikbenvegatarisch maar jaa het ziet goed uit!



tumblr pic || follow me guys"het gevoel samen te zijn met je vriendinnen! "

 Ik vind het zo leuk om gewoon samen te zijn met m'n vriendinnen, gek doen, leuk doen. Het leuk hebben. Ik zou graag het gevoel voor altijd willen hebben als je samen met ze bent. Want zoals nu heb ik ze een week niet gezien #ikwasinNederlandmaartoch. Ze weer zien na een lange tijd, levert een fijn gevoel, dat voor altijd dus! Zou ik zeker willen.




Dat waren mijn gevoelen die ik best voor altijd zou willen hebben, en er absoluut een drankje moet worden uitgevonden. Vonden jullie mijn selfmade tag leuk? ik hoop het wel. Tot de volgende keer!

xx meike










3 opmerkingen: