Pagina's

september 13, 2014

why is it so important?

hee allemaal,

vandaag een beauty artikel, nou ook lifestyle. waar het om gaat is dat ik me echt af vraag waarom het zo belangrijk is om mooi te zijn. of om de dunste te zijn? is het echt zo mooi om perfect te zijn, of gaat het om je innerlijk. vandaag hier een artikel over. veel plezier met lezen!

beauty from the outside.
dit kopje zegt het al, beauty/schoonheid van de buitenkant. de buitenkant is voor vrij wel iedereen erg belangrijk. en ik zeg eerlijk dat ik ook heel erg met mijn uiterlijk bezig ben. maar waarom moet dat zo erg? ik bedoel iedereen, en dat meen ik oprecht, iedereen heeft wel een schoonheid. ook met modellen, er is een eis voordat je een model mag zijn. waarom zijn die eisen er? als iemand toevallig 170 cm is en je moet 175 zijn om voor dat bedrijf mag werken, dan ben je toch niet perse lelijker, of minder waardig waar door je geen model mag worden. ook het gewicht speelt een grote rol. je moet extreem licht zijn voordat je mee mag doen in dat modellen wereldje. iemand van 80 kg kan ook mooi zijn, je hoeft daarvoor niet maatje xxs nodig te hebben! ik denk persoonlijk dat iedereen zo met zijn of haar uiterlijk bezig is vanwege de media. tegenwoordig wil iedereen op die of die lijken. maar daar moet je wel even wat voor afvallen, langer haar, kleinere neus. maar dat is niet nodig!

beauty from the inside.
voor mij is het innerlijk veel belangrijker, ookal heb je geen geweldig innerlijk nodig om model te worden. maar als je een prachtig innerlijk hebt dan wordt je vanzelf ook een prachtig mens. je kan veel meer bereiken als je goede eigenschappen hebt! door waardering kom je al een heel eind. laat ik een voorbeeldje uitleggen.
vind je je beste vriend(in) lief en aardig vanwege dat ze maatje xxxs hebt en 175 cm lang is, ze heeft ook
nog lang stijl blond haar en blauwe ogen en prachtige mond en neus? nee toch. je beste vriend of vriendin is dat omdat je van hem/haar houd en zij/hij heeft prachtige eigenschappen. niet omdat ze een bitch is maar wel echt een prachtige neus heeft. zo gaat het niet. daarom is voor mij het innerlijk veel belangrijker.

nu bedoel ik niet dat uiterlijk nergens om draait, anders was ik elke dag wel in stomme kleren naar school gegaan, en zou ik geen make-up dragen. ook zou het me niet boeien als ik een keer een puistje heb. want met een beetje verzorging maak je ook een goede indruk! wees dan ook nog lief, en begripvol en al die goede eigenschappen!!

ik hoop dat jullie dit snappen, ik wil niemand aandringen om nu zichzelf op te maken omdat je dan mooier bent want dat is niet zo! ik wil mijn standpunt hier over kwijt. ben je het er niet mee eens laat het dan in de comments achter en misschien begrijp ik je wel en zou ik daar anders over kunnen denken

ik hoop dat jullie het leuk vonden,

xx meike


16 opmerkingen:

  1. Heel mooi artikel ! Innerbeauty is zeker belangrijk! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super bedankt! ik had nog niet zo'n artikel geschreven en ik vond het wel leuk om t te doen
      kuskus

      Verwijderen
  2. Mooi geschreven!
    Helemaal gelijk heb je!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
    2. super bedankt! heel lief van je

      liefs,

      Verwijderen
  3. Ik begrijp het. Ookal ben je een supermodel met alle juiste maten, als je je gedraagt als een slecht persoon zullen mensen je niet respecteren. Maar de ugly betty die aardig is en het beste met iedereen voor heeft, verdient dat respect moeiteloos.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies, daarom zet ik dit artikel er ook op!! allemaal om dit even duidelijk te maken, lief dat je er ook zo over denkt

      Verwijderen
  4. Leuk artikel, heel mooi geschreven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh... ik make-up mij voor mijzelf en voor niemand anders. Als ik zin heb om in slobbertrui rond te lopen dan doe ik dat ook. Komt misschien omdat ik wat ouder ben nu, vroeger was dat ook niet het geval. Laat anderen maar zeggen...!
    Ps. Ik geef een huge pakket weg op mijn site. Care to join? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik snap dat ook wel, ik doe ook make-up. want anders zie ik er gewoon uit als een zombie.

      Verwijderen
  6. Heel goed artikel! Persoonlijk vind ik inner beauty veel belangrijker, maar de buitenkant mag er dan ook wel verzorgd eruit zien x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. beetje make-up kan geen kwaad inderdaad! bedankt voor je complument!!

      Verwijderen