Pagina's

maart 10, 2015

Travel Goals

Stay Gold | via Tumblrhee allemaal,

Wanneer je van die echt perfecte vakantie foto's ziet op We Heart It ziet of zoiets dan beginnen mijn ogen te glinsteren. Ik wil daar heen , roep ik al bijna tegen mijn moeder die tegenover me zit. Zeg me niet dat ik de enige ben die zo zijn goals hebben voor het reizen. Zie hieronder mijn bestemmingen waar ik nog echt heen wil!
Het staat me bij dat ik zoiets wel eens eerder heb gedaan.. hmm, najah waarschijnlijk is er door echt jaar heen wel het een en het ander veranderd. Ik schrijf nu tenslotte ook anders en ik hoop beter ! Okayy, nu begin ik echt:

Ik schrijf mijn Travel goals trouwens niet op volgorde van wat ik het liefst wil, en wat daarna.


Oke, numore uno. Dit paradijs lijkt mij zo geweldig. Echt, zwemmen daar in de rivieren, je laten douchen door de waterval met vers berg water. Heerlijk! Misschien is het een beetje onwaarschijnlijk dat er zoiets bestaat.. Want zo blauw water, zo perfect dat bestaat toch niet? Hoewel deze foto moet toch ergens zijn gemaakt. Nou om het af te sluiten, ik zou graag hier gewoon graag heen willen met vriendinnen of zoiets.

Wonderland | via Tumblr
Door de bergen wandelen, genieten van de natuur. Wakker worden door de bloedmooie lucht. Ook zo'n (Zweedse) fijne bestemming. I don't knoww but, ik hou van dit plaatje, en zeker deze bestemming!

` | via Tumblr
Een schattig stadje bezoeken en zorgen dat je het uit je broekzak weet. Slapen in een leuk hotelletje AND ENJOYY. Ik heb geen idee welk stadje dit is. maar ik vond het er wel leuk uit zien. Wacht, beter kan je naar een Bed&Breakfast gaan in plaats van naar een hotel, dat is net wat schattiger haha.

Je t'aime Paris
Parijs.. Er van veel over te zeggen maar stom is het niet. Ik ben al een keer naar Parijs geweest maar ik wil er gewoon nog een keer heen. Ik vond het toen zo een leuke stad, maar eigenlijk was ik toen te jong (nu nog steeds) om zelf op pad te gaan. Het lijkt me leuk om zelf de stad te ontdekken.


De laatste, wat ik ook nog super graag wil doen is een safari in Afrika. De geweldige natuur etc. Een mooi landschap en ja wat kan ik er over zeggen? Ik wil er gewoon graag heen en het is zekerste weten een van mijn goals waar ik nog zeker heen wil !

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, laat een reactie achter met waar jij nog echt heen wil!

xx meike

8 opmerkingen:

  1. Die eerste foto ziet er prachtig, maar ook een beetje fake uit! Als die plaats echt bestaat, zou ik die met plezier eens willen bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke goals, ik zou graag een keer willen duiken in Australië, op safari gaan in Afrika en me suf shoppen in Amerika.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke goals! Zweden lijkt me ook zo mooi! En een enkeltje naar een paradijs zou ik ook niet erg vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn oom en tante wonen in zweden dus daar ga ik geregeld heen, prachtig!

      Verwijderen