Pagina's

oktober 12, 2014

Let's Talk #uitleg

hee allemaal,

ik ben weer te laat met een maandag artikel, ik ben weer te laat met een Let's Talk, ik ben weer te laat met het uitwerken van mijn blogproject wat ik vandaag wou posten. ik ik wil niet steeds soorry te hoeven zeggen. ik moet het gewoon uitleggen!

ik weet ik heb een week niet geblogd. ik heb het gemist. en hoe! ik wou echt graag bloggen maar doordat ik het gewoon niet kon. ik had afgelopen week een moeilijke week. door twee redenen, ik had het erg druk, moeilijke toetsen veel huiswerk. ook zat ik niet lekker in me vel. op school was er iets gebeurd wat me gewoon niet lekker zat.

ik hoop dat jullie begrijpen dat ik het i.v.m privacy niet helemaal ga uitleggen maar ook begrijpen dat het me echt spijt!

liefs, meike

2 opmerkingen:

  1. Geeft niks! School gaat voor en hopelijk zit je nu beter in je vel. En je weet als er iets is kun je me altijd mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahw, ik snap het helemaal! Ben dr voor je!

    BeantwoordenVerwijderen