Pagina's

oktober 04, 2014

blogproject #marjolein

About me
hee allemaal,

vandaag de tweede van het blogproject alweer! deze keer marjolein van bloqued! veel plezier met lezen!



1.       Hoe heet je?
Marjolein

2.       Hoe heet je blog?
3.       Hoe zou jij jezelf omschrijven?
Iemand die enthousiast is en hard werkt :)

4.       Is er iets waar je echt niet tegen kan, waar je gewoon niet naar kan kijken, luisteren of aan voelen. (denk aan smakken, neuspeuterende mensen, stof op een kastje.)
Mensen die kauwen op ijsjes, brrr!

5.       Heb je een product (technologie, beauty, kleding) dat echt moet worden ontworpen, en wat dan de wereld gegarandeerd beter maakt. Of wat jou alleen blijer maaktJ
Zoveel!

6.       Heb je een smoothie die ik zeker een keer moet kopen/maken ?
Groene smoothies, het is even wennen maar is echt heel erg lekker :)

7.       Wat is de grootste blunder die je hebt gemaakt in je leven?
Ik heb ooit m’n haar geverfd met henna, en toen werd het groen, oeps!

8.       Onthoud jij je dromen, zo ja vertel je engste nachtmerrie
Nee eigenlijk bijna nooit!

9.       Kinderdroom van vroeger (toen je 10 was ongeveer)
Geen idee

10.   Hoelang heb je je blog al? (ongeveer)
Ongeveer een jaar!

11.   Heb je nog andere blogs waar je mee bent gestopt, of die je met een vriend(in) doet, of over een ander onderwerp? (vertel ook waarom je een andere hebt/had)
Nee :)

12.   Waarom ben je begonnen met bloggen?
Het leek me erg leuk en is goed te combineren met m’n studie.

13.   Hoe zie jij je blog voor je over 5 jaar?
Ik hoop nog veel beter, mooier en leuker :)

14.   Omschrijf je blog in 1 zin zodat iedereen die dit leest een kijkje gaat nemen.
Bloqued is mijn persoonlijke lifestyle blog met DIY’s, beauty, fashion en recepten. :)

12 opmerkingen: