Pagina's

oktober 18, 2014

blogproject #tine



Mrs. Chocolate
hee allemaal,


vandaag weer een blogger. vandaag is het tine van http://xmrschocolate.blogspot.nl/  ze heeft nu een blogbreak maar gelukkig genoeg artikelen om terug te lezen. en blij dat ze voor mij nog even deze vraagjes wilde beantwoorden.



1.       Hoe heet je?

Tine

2.       Hoe heet je blog?
Mijn blog heet Mrs. Chocolate.

3.       Hoe zou jij jezelf omschrijven?
Ik heb het altijd al lastig gevonden om mezelf te omschrijven! Gek is dat eigenlijk, dat ik niet eens weet hoe ik zelf precies ben. Door anderen wordt ik meestal omschreven als een rustig, maar gezellig persoon. 


4.       Is er iets waar je echt niet tegen kan, waar je gewoon niet naar kan kijken, luisteren of aan voelen. (denk aan smakken, neuspeuterende mensen, stof op een kastje.)
Er is één ding waar ik echt niet tegen kan, en dat zijn luide eters/drinkers. Bij elke slok een harde 'klok!' en bij elke hap luid gesmak, nee dankje. 

Het grappige is dat ik me eerst helemaal niet aan die eetgeluiden stoorde, maar wanneer je er eenmaal op gaat letten kun je er gewoon niet meer omheen (is mijn ervaring).

5.       Heb je een product (technologie, beauty, kleding) dat echt moet worden ontworpen, en wat dan de wereld gegarandeerd beter maakt. Of wat jou alleen blijer maakt.
Ik zal gewoon eerlijk zeggen dat ik hier al 15 minuten aan het nadenken ben over dé nieuwste uitvinding op beautygebied, maar ik kan écht even niks anders bedenken dan de wens die ik eigenlijk altijd al heb en die me 's ochtends een hoop tijd zou besparen: een kledingkast die automatisch een kledingsetje voor de volgende dag klaar legt zodat ik me niet elke ochtend een half uur lang in 3 verschillende outfits hoef te hijsen voor ik een keer tevreden ben. Zou me een hoop tijd schelen!

6.       Heb je een smoothie die ik zeker een keer moet kopen/maken
?
Misschien ga ik nu wel heel saai zijn, maar mijn favoriete smoothie is toch echt de combinatie van sinaasappel en aardbei. Supermakkelijk, maar zó lekker!

7.       Wat is de grootste blunder die je hebt gemaakt in je leven?
Ehm, tsja. Ik wil alweer door de grond zakken bij de gedachte alleen al, maar goed.

In het huis van een van mijn vriendinnen hangt een grote spiegel aan de muur in de gang. Toen ik daar even "alleen" was besloot ik dat het een goed moment was om even uitgebreid in de spiegel te checken of ik er nog een beetje toonbaar uitzag (een fashionable pose vond ik op dat moment ook nodig). Allemaal leuk en aardig, totdat ik opeens de broer van die vriendin achter me zie staan die heel hard zijn best doet om zijn lachen in te houden. Tsja, fail. Ik probeer de schuld maar gewoon op mijn brugger-ik te schuiven...

8.       Onthoud jij je dromen, zo ja vertel je engste nachtmerrie.

Hoe leuk ik het ook zou vinden om mijn dromen te kunnen onthouden, dat gebeurt mij maar zelden. Een nachtmerrie die ik me wel kan herinneren is dat ik 's avonds alleen op straat liep en dat er vanuit een donker steegje allemaal mannen kwamen die mij wilden pakken. Gelukkig is die droom al van bijna 5 jaar geleden en heb ik nu bijna nooit nachtmerrie's meer.

9.       Kinderdroom van vroeger (toen je 10 was ongeveer)
Pfoe, dat is moeilijk! Ik kan me nog wel herinneren dat ik een keer een droom had waarin ik een 2 haalde voor een topografie toets op de basisschool. Toen ik wakker werd was ik zo blij dat het maar een droom was! En toen ik die ochtend op school kwam had ik geen 2, maar een 10! 


blog


10.   Hoelang heb je je blog al? (ongeveer)
Ik heb mijn blog nu alweer ongeveer 7 maanden, waarvan ik al bijna een maand een blogbreak heb. Daarvan heb ik een half jaar echt geblogd, maar officieel bestaat Mrs. Chocolate nu 7 maanden.

11.   Heb je nog andere blogs waar je mee bent gestopt, of die je met een vriend(in) doet, of over een ander onderwerp? (vertel ook waarom je een andere hebt/had)
Nee, Mrs. Chocolate is mijn allereerste blog!

12.   Waarom ben je begonnen met bloggen?
Toen Britt van Radianto mij vertelde over haar blog inspireerde haar blog mij meteen. Ik vond het zelfs zo leuk dat ik daarna een eigen blog begonnen ben!

13.   Hoe zie jij je blog voor je over 5 jaar?
Over 5 jaar, dat is een lange tijd! Als mijn blog er dan nog is (i.v.m school) denk ik dat ik in ieder geval niet meer anoniem zal bloggen. Nu zou ik die stap nog lang niet durven nemen, maar als ik genoeg tijd voor mijn blog blijf hebben in de toekomst denk ik dat dat er ooit toch wel aan zal komen.

14.   Omschrijf je blog in 1 zin zodat iedereen die dit leest een kijkje gaat nemen.
Mijn blog is een mengsel van beauty, random artikels en mijn eigen gekke persoonlijkheid, van een kijkje op Mrs. Chocolate krijg je zeker geen spijt!

15.   Als laatste: hoe vond je de vragen?
Leuk! Vooral de vragen over de dromen vond ik leuk bedacht. :)

2 opmerkingen:

  1. Leuke zo een blogproject!
    Ik vind het echt jammer dat Tine een blogbreak heeft ingelast! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n blogproject! Lief dat ze nog wel de vragen beantwoord. Tine, als je dit leest. Ik mis je artikels!

    BeantwoordenVerwijderen