Pagina's

oktober 02, 2014

Let's Talk #4 muziek enso

hee allemaal,

ik voel me schuldig. ik weet dat ik het niet moet doen maar ik doe het toch. ik heb namelijk gister geen let's talk geplaatst. ik probeer de dag van te voren het artikel te maken zodat ik de Let's Talk in de ochtend kan posten. maar ik moest die hard leren voor de twee toetsen op woensdag. helemaal vergeten om dus een artikel te schrijven. maar dan kan ik toch ook gewoon een lately post doen. en de Let's Talk wat later posten. oke ik kon het alleen ik had een nogal gezeik en ik heb geen zin om dat uit te leggen. maar ik was dus helemaal niet in de stemming. im sorry!

maar daar niet van. nu een realy (hoe schrijf je dat?) lately post. wacht eerst nog een super vet nieuwtje: Serena van Beautylab heeft mij terug gemaild over het blogger project. ik had haar al een mail gestuurd maar wist niet of ze wel zou reageren. JA DUS!! ik ben zo blij!

oke nu echt de Let's Talk: muziek. iedereen houd van andere muziek. maar wat vind ik nou leuk? en wat laat je mij echt niet luisteren? benieuwd, lees dan gauw verder!

mijn zwakte voor boybands..
oke, ik weet het. echt een cliché maar ik hou van One Direction & 5SOS. ik bedoel wat is er nou NIET leuk aan 5/4 (zeer) aantrekkelijke jongens die ook nog eens geweldige nummers hebben. en aardig goed kunnen zingen? boybands zijn nou eenmaal een zwak voor een (doorsnee) meisje. dan heb je ook nog wel andere boybands, maar door de manier waarop 1D&5SOS liedjes en clipjes maken spreek me nou eenmaal aan. en door het niet perfect doen maakt het ze alleen maar nog perfecter! oke ik spreek nu echt als een fan. maar het gaat om hun muziek. oke ik zeg eerlijk er zijn betere liedjes!

punk&metal
ik moet eerlijk zijn dat ik nu even een punk liedje ga op zoeken. want ik heb wel van mensen gehoord dat er een groot verschil zit tussen stijlen waar ik eigenlijk geen verschil in hoor. oke ik snap het, ik heb een filmpje gezien over het verschil tussen punk en metal. je hoort duidelijk verschil. en dan ga ik toch voor punk. als jij nou ook geen idee hebt wat de verschillen zijn? bekijk dan even dit filmpje. en dan zie je gelijk verschil. ik wil duidelijk maken dat ik niet een metal of punk fan ben, maar in dat filmpje vind ik punk duidelijk beter! punk is nog een "zachte"versie van metal. ik kan het niet omschrijven wat dan dus precies het verschil is. maar kijk gewoon het filmpje. en laat in de reacties achter wat jij beter vind: PUNK OF METAL

i'm not a softy, i think..
de zachte, huilerige liedjes. iedereen heeft wel zo'n "favo" liedje. die je dan aan het huilen maakt als je verdrietig bent. dit kan omdat je er een betekenis bij hebt en emoties. maar ook gewoon omdat je de tekst mooi vind! zelf vind ik "words" van skylar grey echt prachtig. en zo heb ik nog een paar liedjes. die ik heel de dag door kan luisteren.

pop ensoo
verder vind ik alle muziek die in de top 40 wel leuk! soms zit er dan een liedje bij die me echt niet aanspreekt waar van ik denk waarom de **** sta jij in de top 40? maar soms heb ik ook liedjes die ik heel erg leuk vind die in de top 40 hebben gestaan, en nog steeds blijf luisteren.

dat was alweer de Let's Talk. ik beloof dat de volgende wel wat leuker is! alsnog hoop ik dat je het leuk vond om te lezen.

Q; wat is jou favo liedje van dit moment?
ik vroeg me trouwens nog af, zal ik een Q&A doen?


mijn favo liedje is denk ik human contact van catey shaw!

liefs, meike



4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel!
    Ik luister vaak pop muziek, vroeger was ik ook helemaal fan van one direction, maar ik vind ze nu ziek irritant!
    En Q&A is zeker leuk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te lezen ♥ je hebt een vrij brede muzieksmaak die ook erg variëren. zelf luister ik ook vrij veel onder andere pop en hardstyle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat Serena heeft geantwoord!
    Omg 5sos! Ze zijn fantastisch!! ♥

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk artikel! Klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen