Pagina's

september 20, 2014

SPAM je BLOG #1

hee allemaal,

even anders dan normaal, want ik heb twee dagen terug al een artikel gepost en volgens het 'regelmaat' zou ik pas maandag weer een artikel moeten zetten. maar omdat ik dit gewoon een leuk idee vind dacht ik: laat ik het eens doen

een spam je blog dames en heren! ik vind het zelf nooit zo erg als mensen en linkje achter laten in de reacties. maar wat wel vervelend is dat ze je gaan toewijzen naar hun site.
en omdat ik het altijd heel erg leuk vind om nieuwe blogjes te ontdekken. deze spam je blog!!

vertel in de reactie waarom ik of andere naar jou blog moeten gaan. en als het mij interesseert neem ik zeker even een kijkje!


liefs, meike

dan kan ik maar een ding zeggen: SPAMMENN MAARRR

12 opmerkingen:

  1. Lief dat we mogen spammen. Het lijkt me leuk als je een kijkje neemt op mijn blog! En vergeet me niet te volgen op bloglovin.

    nailsbyfml.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit toch altijd zo'n leuk concept, zelf moet ik het ook eens doen op mijn blog denk ik.

    Mijn passie is schrijven en dat uit ik op www.lisasgorgeouslife.nl
    De onderwerpen? Van alles en nog wat. Ik schrijf over alles wat ik leuk vind en mij bezighoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat we mogen stemmmen❤️ mijn blog Is www.jonnesworld.blogspot.com en het gaat eigenlijk over van alles wat ik leuk vind. Ik hoop dat je een kijkje neemt.
    Liefs.
    Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat we 'legaal' mogen spammen :)

    Mijn blog heet anniekkx.blogspot.com
    Ik blog wanneer ik zin en vooral tijd heb! Want ik wil altijd wel bloggen! Ik schrijf over dingen die mij bezig houden, weet ik niks te doen? Dan ga ik een 3ox anti-verveel lijstje maken en dat soort dingen.
    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat we mogen spammen!
    Als je benieuwd bent naar de Sims 4 moet je zeker mijn laatste post eens bekijken! ohsnapitsina.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg, ik richt me op mijn blog helemaal op fashion, en elke zondag komt er een nieuwe outfit online. Vaak verschijnt er op woensdag nog een artikel zoals een wishlist, new in, trend etc! Neem vooral zo nu en dan een kijkje :)
    http://www.artofclothes.nl

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat we mogen spammen.

    Zelf ben ik de beheerster van www.beautylookbykaylee.blogspot.nl
    Hier vind je om de dag artikels over beauty/fashion of lifestyle! Eigenlijk komt dus alles aan bod.

    Ben jij nu nieuwsgierig geworden? Neem dan gerust een kijkje op mijn stukje internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd een tof concept! Ik ben nog niet zo lang bezig met bloggen, het is eerder een personal blog geworden. Ik post enkele keren per week een artikeltje over dingen die mij interesseren en ik hoop jou ook! Neem zeker een kijkje, als je een reactie achterlaat neem ik ook een kijkje op jouw blog! www.treanegno.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, always lovely this! Ik wil je voorstellen aan mij en mijn zus: Alies en Arjanne, of hoe we ons op onze blog noemen: A&A (net als m&m zegmaar ;). We bloggen over lifestyle, fashion, home, beauty en we plaatsen DIYs. Dat zijn de 5Things die in elke blogspot terugkomen! Ik hoop dat dit je misschien nieuwsgierig heeft gemaakt!

    Liefs,
    Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief dat we mogen spammen!
    Op http://xinfinityyx.blogspot.be/ blog ik samen met een vriendin voornamelijk over diy, lifestyle, beauty, …
    Er verschijnt om de twee dagen een artikel online.
    We zijn trouwens volop bezig met het veranderen van de lay-out van onze blog.

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat we mogen spammen!

    Mijn blog heet withlovefroms.weebly.com
    en gaat over de dingen die ons gelukkig maken in het leven zoals fashion, food, vakantie, uitstapjes, ....
    Neem gerust een kijkje! Ik zou het super leuk vinden als je een reactie achter laat!

    Veel liefs,
    S <3

    BeantwoordenVerwijderen