Pagina's

september 21, 2014

Lookbook#1


hee allemaal,

vandaag mijn eerste lookbook. ik heb voor de herfst wat outfits uitgezocht en die wil ik vandaag aan jullie laten zien. voor somminge mensen zou dit een winter outfit zijn maar omdat er ook mensen, zoals ik, het sneller koud hebben dan andere. en daarom deze herfst/winter lookbook! dit is mijn eerste lookbook dus weet niet te kritisch.






  

1e outfit:
outfit is geschikt voor school een feestje. gewoon een lekker gewoon dagje outfit!

truitje: Hollister
broek: Bershka
blouse: H&M
schoenen: Vans
armband: sieraden winkeltje
--------------------------------------




2e outfit:

dit is een wat nettere outfit maar kan ook gewoon voor school worden gebruikt, de schoenen zorgen voor een chique tintje. maar je kan er net zo hoed zwartje gympies onder doen. 

shirtje/truitje: H&M
broek: Vera Moda
schoenen: nep Timberlands
ketting: Tally Weijl (het is echt 1 ketting die aan de achterkant aan elkaar zit)
----------------------------------





3e outfit:

ook dit is gewoon een dagelijkse outfit. om hem te kunnen dragen voor wat nettere gelegen heden, kun je altijd nog leuke hakjes eronder doen!

dit was mijn 1e lookbook al weer.

welke outfit vinden jullie het leukst?

liefs, meike










8 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke stijl om te zien! Erg leuk een lookbook, moet je vaker doen ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kleding stijl! Vind de derde outfit het leukst maar de blouse van outfit 1 vind ik ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw heel erg leuk! Ik ook zo'n bloesje met broek enzo, echt een van me favo outfits.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super leuk ik vind outfit 3 super leuk je hebt echt een leuke stijl zeker vaker een lookbook doen ❤️

    BeantwoordenVerwijderen