Pagina's

september 19, 2014

blogproject

hee allemaal,

zoals jullie weten doe ik een blogproject. en omdat ik nog en tijdje heb verzwegen wat dat precies inhoud. ben ik nu van plan het jullie allemaal uit te leggen. ook omdat nu nog maar 2 mensen moeten reageren, waarvan ik denk dat die niet gaan reageren puur om dat het eigenlijk te grote blogs zijn.
dus benieuwd naar wat mijn plan nou is? lees dan gauw verder!

1: wat houd het blogproject in?

het blogproject heb ik zelf bedacht omdat ik het super leuk vind om contact te hebben met andere (kleinere) blogs. en dan steun je elkaar met je blog, je helpt elkaar wanneer het het niet goed gaat op je blog. want we zijn tenslotte allemaal bloggers! en daar zijn wij trots op!! maar wat het inhoud. ik wil echt niet een meeting of event iets doen. ik ben vast niet de enige die dit doet. en ik heb het van niemand gestolen, maar zal ik orginieel zijn? nee. mij leek het leuk om wat kleine intervieuwtjes te houden met een aantal bloggers. 't het zijn echt niet hele lange interviewtjes, maar ik vind het persoonlijk gewoon leuk om meer van die bloggers te weten. 't interview zal uit 10 tot 15 vragen bestaan. ik had namelijk een klad gemaakt voor alle vragen maar ik weet niet of dat echt defenitief alle vragen worden.

2: plan van uitvoering
ik had iedereen al eerder gemaild met de vraag of ze mee wilden werken. van twee blogs heb ik nog geen antwoord maar dat maakt niet uit want die zijn zoals ik in de inleiding vertelde, wat groter dan de rest en daarom denk ik dat ze niet heel veel tijd hebben. ik ga dus de vragen, als ik ze heb uit gewerkt, mailen naar iedereen die had terug gemaild. en dan ben ik van plan om elke week 1 intervieuw te posten. dan kunnen jullie dus 6 weken genieten van kleine interviewtjes.

3: en de bloggers zijn..?
en nu een artikel nog niks te hebben gezegd over wie het eigenlijk zijn, wil ik jullie spanning niet langer opbouwen. als jullie het tenminste spannend vinden, wat hoog waarschijnlijk niet zo zou zijn maar oke meike vertel nou de bloggers maar

1. xmrschocolate.blogspot.nl
2. bydagmarvalerie.nl
3. anniekkx.blogspot.nl
4. xmmke.blogspot.nl
5. livingalie-nl.blogspot.nl
6. http://forgirlsisfashionimportant.weebly.com

dat waren ze alweer! en dan is dit ook weer het einde van de uitleg!

op welke dag willen jullie het 
blogproject die 6 weken lang?

liefs, meike

10 opmerkingen:

  1. Ah ik ben benieuwd naar de interviews (: X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blogs ga je interviewen!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al heel lief dat je mij ook wilt interviewen! EN het is een enorm leuk project!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. graag gedaaan, je bent een van me lievelings blogjes!

      liefs,

      Verwijderen
  4. Klinkt als een erg leuk project! Super lief ook dat je mij hebt uitgekozen :)
    Ben erg benieuwd naar de vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooizo! en graag gedaan. de vragen wil ik vandaag gaan uittypen en gaan sturen

      liefs,

      Verwijderen
  5. Wat leuk dat je een project bent begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel leuk dat je mij ook hebt gevraagd! Ik zal de vragen zo snel mogelijk invullen! Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen