Pagina's

september 01, 2014

school, do you think?

hee,
ik vind het wel leuk om een school artikeltje te schrijven. de meeste mensen van Nederland zijn al 1 of 2 weken naar school. maar hier in deze regio begon hun eerste schooldag vandaag, najah voor de meeste dan. ik kon namelijk vandaag nog helemaal uitrusten, mijn school begint niet vandaag maar morgen. waarschijnlijk is dit met meer middelbare scholen, maar alsnog ben ik blij dat ik nog wel even helemaal kan genieten van deze dag! gister was namelijk niet echt lekker weer.. zie mijn vorige artikel. en dan ben je toch blij als de échte laatste vakantie dag toch nog was soepeler loopt.

ik lig tijdens dat ik dit schrijf nog in m'n bed, met een snotterig hoofd en rode ogen. niet echt charmant zou je zeggen, dat ik is ook zo maar ik ben vooral verkouden door de regen. ik ben dan al vrij snel verkouden doordat je helemaal koud bent en doorweekt wat allemaal te danken is aan moedernatuur. maar gelukkig is mijn verkoudheid ook vrij snel afgelopen. ookal hoop ik niet dat ik morgen nog zo'n snotter neus heb zoals ik nu heb.

ik ga vandaag waarschijnlijk met mijn vader m'n bak (voorop mijn fiets je weet wel) repareren, en daarvoor moet ik naar de man gaan waar we de bak hebben gekocht. namelijk ergens in voorburg. en omdat het volgens mij, uit mijn raam gezien dan, best lekker weer is gaan we fietsend. en als het wat minder is dan gaan we deel fietsend en een deel met het OV. ik kijk even of ik mijn camera ('t kleintje) mee kan nemen op de fiets, en misschien nog leuke foto's kan maken.

nog even over school, ik begin morgen niet gelijk met de lessen. want onze school is zo slim dat we ons rooster en boeken zelf moeten ophalen.. ze verwachten dus dat wij dat in 1 middag doen, het kaften. en voor het rooster moeten we dus speciaal eerder naar school komen-_-
mijn progamma voor 2 sept

9.00: rooster ophalen (die ik ook gewoon kan printen van de site maar dat houden we even terzijde)
12.30: boeken ophalen

ja je ziet het goed ik moet lekker lang wachten alleen omdat ik nog om 9 uur mijn rooster op moet halen. pff tss gromm. en ik heb dan ook geen idee of we in die tussentijd naar huis moeten, wachten of "gezellig" over onze vakantie moeten praten.

die middag ga ik dus lekker alles kaften met floor, en dan woensdag begint mijn school echt.
en zoals jullie wel begrijpen, ik kan dan minder bloggen als normaal, ik kijk even hoe m'n rooster is en wanneer het me 't makkelijkst uitkomt.

er komt sowieso een artikel online over mijn eerste schooldag
 
 

2 opmerkingen:

  1. Oeh ik ben jaloers, ik zit al ruim 2 weken weer op school! Wel vervelend dat je zo verkouden bent zeg, beterschap. ;(
    Ik ben benieuwd naar je eerste schooldag artikel, veel succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. School suckss so. Ben alweer een week bezig. Beter schapp!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen