Pagina's

september 06, 2014

happy birthdayy mam

hee allemaal,

je zou denken, meike ach die zit nog maar in de tweede ze heeft het niet druk, ze heeft geen baan etc etc.. maar ik zeg jullie eerlijk ik heb het druk. en ja oke ik kon de afgelopen twee dagen best een gaatje maken om tijd te nemen voor een leuk artikel. maar ik wil ook nog tijd over hebben om niks te doen. letterlijk gewoon op de bank hangen en tv te kijken. kopje thee erbij, perfext tpch? dus sorry dat ik nu school weer is begonnen niet elke dag meer een artikel post. maar nu even geen gezeik over het niet posten van artikel, en gewoon een artikel schrijven! ik heb trouwens niet veel foto's want vond het niet kunnen om die mensen op de foto te zetten. benieuwd lees dan gauw verder!


dus, zoals jullie aan de titel kunnen zien is vandaag mijn moeder jarig. dus als je het leest mam, GEFELICITEERDDD. maar omdat vandaag gewoon zo gezellig was dacht ik hé laat ik er een artikel over te schrijven.

ik werd vroeg wakker en kwam letterlijk niet uit me bed, ik viel namelijk neer wanneer ik op wou staan. ik was  zo moe. en ik zeg eerlijk ik heb geen idee hoe het komt, want ik sliep gewoon hoe laat ik zou gaan slapen als het weekend is.  maar heb me toch weten kunnen verplaatsen naar mijn moeder toe. want ze was tenslotte jarig! ik gaf haar het cadeau en ze was er erg blij mee! ik had namelijk een Kneipp cadeau pakket  en daar zaten was productjes van Kneipp in bij elkaar gesteld. hier even een foto.


tegen twaalven kwamen de eerste gasten en een half uur later zat heel onze woonkamer vol met mensen uit de familie, vrienden en mensen die ik echt ontiegelijk lang niet had gezien. het is altijd een tikkeltje ongemakkelijk als je de naam kwijt bent.. je zit zo van "ja gefeliciteerd uhmm.. met je.. kennis??" en het word dan nog iets ongemakkelijker als ze jou naam gewoon nog kennen en je drie volle zoenen geven op je wang en een goede stevige hand. "gefeliciteerd meike" "ach wat ben je gegroeid pff wat ben je al een grote meid HAHAHA" uhmm wat is de grap?

dus ja ik vind verjaardagen altijd super gezellig maar soms ook wel een beetje iritant, najah een tikkeltje ongemakkelijk. maar verder gingen toen met de hele groep gezellig lunche wat erg lekker was.

tegen uur of 4, half vijf was iedereen wel weg. even rusten van de drukte en tv kijken. heerlijk toch?

ik heb intussen ook nog wat huiswerk gemaakt, want dat school leven is nu ook e=weer begonnen. en leraren zijn dan altijd zo vriendelijk om ons al de eerste les wat huiswerk mee te geven. dat is pas genieten.. not. even voor de mensen die geen sarcasme snappen, ik haat huiswerk.

toen om half zes mijn over buurmeisje voor de deur stond begon ik lekker op te passen, even een spelletje gedaan. gewoon gezellig!

nu om kwart voor zeven ongeveer ben ik wel moe en ga zo verder met oppassen, ik wil niet overkomen alsof ik dat kind niet mag maar ik moest even m'n artikeltje vij werken en ze ging vanzelf naar beneden. ik ben bezig met een TAG, en waarschijnlijk kom die morgen online vanwege een te rustige dag.

ik hoop dat jullie het leuk vonden!!

xx meike

2 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine Blogger Award! Kijk voor meer info op mijn blog (besomeonesunshine.blogspot.com)!

    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap heel goed dat je het druk hebt hoor, het is echt moeilijk plannen nu school weer begonnen is! En gefeliciteerd met je moeder! :)

    BeantwoordenVerwijderen