Pagina's

september 17, 2014

Let's Talk #2 blunders..

hee allemaal,

vandaag voor jullie een tweede Let's Talk: blunders
ik heb er erg last van. heel erg last van. en nee ik heb het niet over puisten of pukkels of acne of wat dan ook. nee ik heb het over blunders. en dat gaat het vooral over school blunders. ben jij nou echt een grote blunder maker? lees gauw verder om mijn blunder story te horen!


het begon eigenlijk allemaal in groep 8 tum tum tumm, nee zo wil ik het niet beschrijven. hoe moet je het zeggen. ik ben al een paar jaar gewoon heel erg slungelig. en gadverdamme er zit een brom vlieg in mijn kamer. oke meike focus je moet een verhaal te vertellen. oke niet interessant voor jullie
ik ben niet slungeling in de zin van dat ik extreem lang ben en niet goed kan lopen. ik heb hoe zeg je dat, zo mijn momenten. in groep acht ben je de oudste en wil je dus "heel stoer zijn" maar mijn stoere praatjes liepen niet altijd goed af. soms dacht ik dat ik wel iets aan kon. maar blijkbaar toch niet..

in de eerste begonnen het erge deel. mijn voeten waren blijkbaar niet waar het einde of begin van een trap is want ik viel in de eerste week van de middel bare  ongeveer 4/5 keer van de trap(ja je hoort het goed), ik had dus mijn eerste indruk op de school goed te pakken gekregen! door het jaar heen veel ik dan zo nu en dan van de trap, struikelde ik over mijn eigen voeten.

ook had ik weer last van groep acht praatjes. mijn wiskunde docent vroeg namelijk een keer aan mij wacht ik zal het voor doen.

meike en haar vriendinnen zijn druk aan het praten

wiskunde docent: dus meike, je hebt dat in je haar om je haar goed te doen?
meike: (denkt dat wiskunde docent vraagt waar ze het over hebben) uhmm meneer, we hebben het over wiskunde hoor
wiskunde docent: ik vroeg gewoon of je dat ene haarbandje gebruikt voor je haar..
meike: ohw..
vriendinnen: *lachen*lachen*

ik wil dus wel vaker problemen met niet goed luisteren

meike moest aan de kant bij gym omdat ze zich niet lekker voelde.

gym docent: we gingen toch nog een keer tegen elkaar met badminton?
meike: ja is goed
gym docent: jij wint dan denk ik wel, ik ben al zo oud (zegt hij met zijn 26 jaar of zoiets)
meike: *verstaat niet wat hij zegt, dus dan maar knikken en lachen*

conclusie: meike valt veel en heet slechte oren..

dat was het al weer, ik hoop dat jullie deze Let's Talk leuk vonden. willen jullie meer?

liefs, meike

wat zijn jullie grootste blunders?

6 opmerkingen:

  1. Leuk artikel!
    Dat van niet goed horen, ik heb het zelf al meegemaakt en het is echt gênant!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja inderdaad nogal!!
      nou bedankt voor complimentjee

      liefs,

      Verwijderen
  2. Hahah, erg leuk! Ik heb ook zo vaak van die stomme dingen hahah, maar ik kan er altijd wel om lachen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je er om blijft lachen is het een stuk minder ongemakkelijk! haha

      liefs,

      Verwijderen