Pagina's

september 16, 2014

forgirlsisfashionimportant

hee allemaal,

Demi&Jasmine hebben contact met mij opgenomen en vroegen of ik hun even wilden noemen in een artikel! en tuurlijk wil ik dat. ze hebben nog maar 1 artikel gepost. maar hun blog ziet er super leuk uit. ook kun je ze volgen op instagram&bloglovin.


forgirlsisfashionimportant.weebly.com 

ook hebben ze mij gezegd dat er binnekort een winactie is! ik kan niet wachten! zouden jullie dus even een kijkje kunnen nemen?

alvast heel erg bedankt.

wil je nou ook dat ik jou promoot? mail me dan en misschien maak ik ook wel zo'n stukje over jou(/jullie).

liefs, meike

7 opmerkingen:

  1. Dit hebben ze ook aan mij gevraagd ‚ ze hebben een leuke blog.

    Liefs‚
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad,
      alleen jammer dat ze pagevieuws willen bereiken met mensen die dit toevallig zien. t zou mooier zijn geweest als ze werden ondekt. maar hier is niks fout mee

      liefs,

      Verwijderen
    2. Ja, dat is wel waar.
      Je moet niet bloggen voor de pageviews, maar voor je plezier!

      Liefs,
      Eva ♥

      Verwijderen
  2. Lief dat je zo iets voor ze doet.
    Ik ga een kijkje nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen