Pagina's

september 15, 2014

blogniews #1

hee allemaal,

vandaag blognieuws, in dit artikeltje behandel ik mijn plannen voor mijn blog, m'n ideetjes of dingen die ik nog wil doen. benieuwd naar meer? en je wil gewoon meer weten over deze blog nieuwtjes, lees dan gauw verder!!

regelmaat:
ik ben van plan om 3 artikels per week te doen. eentje op maandag, op woensdag (dit is dan een Let's Talk artikel) en op zaterdag of zondag ook weer een artikel. ik probeer dit aan te houden voor een maand. en als ik het niet kan vol houden verzin ik wel wat anders. maar ik wil dit invoeren zodat ik vaste lezers krijg die gewoon blijven lezen op die dagen. logisch dat dan op vrijdag bijna geen bezoekers komen. maar dat maakt niet uit. als jullie maar op de artikel dagen wel komen lezen!!

montly post:
ook ga ik elke eerste dag van de maand de afgelopen maand bespreken. omdat die dagen niet altijd op een mandag of woensdag vallen, is dat dus een uitzondering en kan er op een dinsdag (als dat de eerste dag van de maand is) wel een artikel te voorschijn komen. dit wordt dan een monthly post. ook komt er een andere monthly post. namelijk mijn doelen voor die maand en de doelen die ik van vorige maand heb waar gemaakt. ja ik weet het niet origineel maar wel handig!

project bloggers:
ik ga in oktober beginnen met een blogger project. ik heb dit zelf verzonnen. ik hoop dat het gaat lukken maar meer informatie komt pas als ik iedereen heb geinformeerd, als dus niet veel mensen willen mee werken moet dit worden afgelast. ik hoop natuurlijk dat het gewoon door gaat!

Let's Talk:
ik heb suggesties nodig voor Let's Talk. hebben jullie een onderwerp waar jullie graag van willen horen? laat het alsjeblieft in de comments achter want ik vind het leuk om te schrijven. wat jullie ook daad werkelijk willen lezen!

dat was mijn blognieuws alweer!

vinden jullie het fijn om zo'n artikel af en toe te lezen om even bij te blijven van mijn blog?

liefs, meike 


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blognieuws! Leuk dat je drie artikels per week gaat plaatsen! Ik ben benieuwd naar het project bloggers! Spannend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar je blogger project!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen