Pagina's

mei 05, 2014

DR. Van Der Hoog Lava Lush

hee allemaal,

ik heb vandaag na een gezellig dagje met Lisa een beetje ontspanning nodig, ik wou nog een keer een review over een masker geven, en omdat het Lava Lush masker van Dr. Van Ver Hoog masker nog in mijn verzorging bakje lag vond ik het een geschikt moment om deze uit te proberen.


ik snap het niet helemaal, de naam is Lava Lush, maar op de voorkant staat dat het een klei masker is.. oke ja ze kunnen natuurlijk niet echt Lava op je huid laten smeren. maar nu de review,


als je het pakje open maakt en ook maar een beetje in knijpt komt er al wat uit, goed dat hij zo gevuld is maar pas op dat je niet knoeit, knoeien gaat eigenlijk heel moeilijk, want het is echt net klei. zodra je het masker op je huid hebt aan gebracht voel je wat tintelingen, eigenlijk wel goed dan weet je dat het masker zijn werk doet!

na denk ik 2 minuten zag je dat het masker aan het opdrogen was. het masker ging in je porieen zitten en het voelde alsnog best raar.

na 10 minuten kon ik niet meer lachen.. ik probeerde een grappige selfie te maken met m'n masker, maar mislukte nogal omdat ik m'n gezicht niet kon bewegen. het masker is al erg op gaan drogen.

na 15 minuten waren nog een paar stukjes nat, toen ik nog probeerde met mijn gezicht te bewegen vielen er soort van "kruimels" klei van m'n gezicht, ik moest dus echt ontspannen en niks doen.

na 20 minuten was bijna alles droog, alleen stukjes waarbij ik een dikke laag had aangebracht waren nog nat. nu maar afspoelen met lauw water.

toen ik het masker eraf moest doen ging dat vrij soepel, bij sommige maskers moet je echt heel hard schrobben voordat het er helemaal af is, maar met dit masker kon ik zacht over mijn huid wrijven met een was handje en was het er zo af.

resultaat:
uitstekend, mijn huid voelt nu veel zachter aan. ook zijn mijn rode vlekjes, veeeel minder rood dan eerst waar ik natuurlijk ook heel blij mee ben.
ik raad dit masker aan met mensen met een droge huid, voor mensen met een ander soort huid type kan het denk ik ook, maar dan kan ik natuurlijk niets over zeggen omdat ik zelf een droge huid heb.

na het gebruiken van heel het masker, ja ik heb heel het pakje gebruikt omdat ik weet dat ik ga vergeten dat ik 'm heb als ik 'm maar half op maak, zag de verpakking er zo uit. beetje rommelig..

ik wou wel een voor en na van mijn huid maken, maar ik kwam pas later op dat idee. een foto van mijn gezicht met het masker.. sorry jongens maar dat is gewoon ernstig, als je zelf ook weleens een klei masker op heb gehad weet je waar ik het over heb.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten