Pagina's

mei 06, 2014

review Andrélon natuurlijk puur 1 minuut masker

hee allemaal,

vandaag review ik het Andrélon natuurlijk puur 1 minuut masker, ik heb dit masker ongeveer een week omdedag gebruikt, en ik merk echt verschil. omdat ik verder vandaag niks te doen had, dit artikel. benieuwd naar mijn menig? lees dan gauw verder!


 ik heb dit masker bij de Kruidvat gekocht voor €3,99, aardig prijsje dus, en dat is het zeker waard.
de natuurlijk puur lijn is nieuw en is erg fijn, ik heb verder de conditioner, en de haaropfrisser. ook deze zijn erg fijn. het goede van deze lijn is dat er in geen van de producten siliconen zitten (behalve dit masker), geen kleurstoffen en geen parabenen. voor meisjes die hierna opzoek zijn is dit een erg goede lijn!



maar nu de review, zoals ik hierboven zei is dit masker de enige van de lijn die siliconen bevat, wat ik wel jammer vind want dan kan ik net zo goed de conditioner gebruiken. toch voelt het masker beter aan op mijn haar dan de conditioner.

het masker doet zijn werk goed, door je haar te laten glanzen. je haar gaat er ook nog eens heerlijk van ruiken door de amandel en avocado-olie. geweldige combinatie!

er staat op de verpakking "voor vermoeid en dof haar", en ik had zeker dof haar! door dit masker heeft het m'n haar echt een "boost" gegeven!!

dus wil je een fijn masker wat je echt letterlijk maar 1 minuut in je haar wil hebben? dan zou ik voor deze gaan. wil je liever zonder siliconen kan je altijd nog gaan voor de conditioner.

nog iets anders, zou ik mijn blog een andere naam geven omdat ik twijfel of mensen in een oogopslag zien wat ik doe op mijn blog. want ik wil meer lifestyle&fashion. wat denken jullie, en reageer alstublieft op deze vraag!!

xx meike

-randomlifebymeike-

1 opmerking: