Pagina's

maart 16, 2015

Het weekje van mij #1

Hee allemaal,

Todayy het weekje van mij. Misschien had dit eigenlijk wel gisteren online gemoeten, maar oeps niet gedaan. Don't judge me, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel lees plezier!



Snapchat-4449803410026926406.jpg wordt weergegeven
Maandag: 
Ik moest leren voor een Frans toets, maar Meike ging afspreken. Nu ik de punten terug heb, merk ik dat ik volgende keer echt beter moet leren. Schaam, Schaam. Najah, het was gezellig met Judy en Loes. 

Snapchat-3589594857337253650.jpg wordt weergegeven
Dinsdag: 

Niks bijzonders eigenlijk.. Hmm als ik iets heb gedaan, had ik er wel een foto van gemaakt. Ik weet dat ik 2 verschillende sokken aan had. En dat ik daar dus een foto van had gemaakt. Ik heb trouwens vaker verschillende sokken aan. Laat een reactie achter als jij dit ook doet. Want uhmm ik ben toch niet de enige?







Woensdag: 

Snapchat-3975518764160740435.jpg wordt weergegevenIk ging zelf muesli repen maken! super makkelijk en resultaat was HEERLIJK. Nee niet perfect, want de structuur was niet zoals een echte muesli reep die je in de supermarkt koopt. Maar ach, deze waren ook lekker. En zagen er verder goed uit! Ik trouwens wel echte strugles met het zoeken van de cocos olie, pfieuww. Ik wist niet dat zo weinig mensen wister waar het stond. Na 4 medewerkers het hebben gevraagd wist de vijfde het. 

Snapchat--6786017749341834908.jpg wordt weergegevenDonderdag:

Ik ging naar de stad met Lieke, ik had niet heel veel geld maar heb alsnog een leuk jurkje gekocht. Lieke had Starbucks bonnen en we hebben de grootste maat van de frappecino (geen idee hoe je het schrijft oeps) gehaald. Een leuke dag, ondanks dat ik weinig had gekocht:)  


Snapchat--2127594879287226044.jpg wordt weergegeven







Vrijdag:

Ik zou eerst een concert van chef 'speciaal gaan die avond.. Maar de zanger had een keel onsteking. Nu is het verplaatst naar 1&2 mei. Maar dan kan ik niet. Dusja nu kan ik niet naar hun concert. Ik baal zo erg pff. Maarja omdat het niet doorging, zou ik met floor gaan logeren. Ze moest eerst nog een toets inhalen. Ik lief wachten op haar en verveelde me dus ging ik Elsa tekenen van Frozen. Hij is niet heel goed gelukt ofzo (dat zeg ik niet zodat jullie kunnen zeggen dat het wel goed is).

Snapchat-8093029940555154638.jpg wordt weergegeven
Zaterdag:
Snapchat-476054654823254978.jpg wordt weergegeven
Shame on me, ik ging weer naar de stad, dit keer met floor. Ik heb wat dingetjes gekocht (niks speciaals). Een bikini, wat fotolijstjes en wat voor op mijn kamer. Gewoon een leuke dag gehad. En nu is bijna al mijn geld, oeps.. Btw ik ben in love met deze portemonnee van de Sasha. Misschien denk je dat deze foto erbij nergens opslaat. Maar we gingen bij de Hema lunche, en ik zag dit leuke plantje:)





Snapchat--8736815567829465237.jpg wordt weergegeven

Starbucks in Den Bosch 
Zondag:

Snapchat--8653887971452416529.jpg wordt weergegevenVanwege zo'n soort vrijkaartje kon ik zondag gratis reizen. Ik heb daar gretig gebruik van gemaakt. Ik en mijn ouders hebben een rondje midden Nederland gedaan. Super leuk om in een rijdende woonkamer zegmaar over dingen te praten die je ook thuis kan doen! We zijn in wat stadjes alleen overgestapt naar de volgende stad. En in sommige steden zijn we wat gaan eten.









Ik hoop dat jullie ook een leuke week hebben gehad. 

XX meike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten