Pagina's

mei 07, 2014

dagje Amsterdam

hee allemaal,

vandaag ben ik naar de forever 21 geweest, deze ligt in Amsterdam en is de eerste forever 21 in Nederland! ik heb drie dingetjes gekocht, verder vertel ik ook wat ik verder in Amsterdam heb gedaan!! benieuwd? lees dan gauw verder.


we namen om tien voor half tien (zovroeg>.<) de tram richting Rotterdam centraal. daar aangekomen blijkt er wat mis te zijn met de treinen die langs Den Haag komen. er is echt altijd wat.. dus namen we een andere maatschappij die in een stuk naar Amsterdam Centraal ging, omdat er niet zo'n trein van de NS was, hoefden we geen toeslag te betalen!

eindelijk aangekomen bij centraal maakte ik deze foto, en heeft mijn moeder nog een foto van mij en mijn zus gemaakt voor het station. #selfiee










we liepen verder want we kwamen hier natuurlijk voor 1 ding: FOREVER 21, mijn ouders vonden het natuurlijk veel te druk en zijn naar het stedelijk museum geweest.. (boringg). ik heb zelf bij de forever 21 3 dingen gekocht, een (1)broekpak/jumpsuit, (2)een hemdje en (3) een iets langer dan een croptop shirt.


1



2
3

 
 ik kreeg de jumpsuit niet goed op camera dus heb ik hem maar aangetrokken:)
wat vinden jullie van mijn kledingstukken? en zijn jullie weleens naar de forever 21 geweest ?

xx meike

-lifestyleblondiee-


1 opmerking:

  1. Echt super leuke dingen ik wil heeeeeeel graag naar de forever 21 ik ga waarschijnlijk
    In de zomervakantie

    BeantwoordenVerwijderen