Pagina's

september 24, 2014

Let's Talk#3 droomvakanties



hee allemaal,

aller eerst wil ik nog tweee dingen zeggen..
1 ik heb net dit bericht verwijderd, dus schrijf ik het op nieuw. 
2 ik wou dit wel eerder posten alleen ik had het gister druk (ik schrijf het nu op woensdag en wil eigenlijk het de dag van te voren af hebben)

dus vandaag gaat het over droomvakanties. ik heb dit idee van mijn (blog) vriendin anniek (anniekkx.blogspot.nl) het leek mij wel leuk om hier over te schrijven! want ja iedereen heeft z'n eigen droom bestemming. en ik ga vandaag dus de mijne vertellen.


misschien is jou droom bestemming wel een berg wandeling of 6 weken op Kos zitten liggen niksen voor het zwembad. voor iedereen is het dus anders wat jij in een droom vakantie ziet.


*Meike drinkt haar veel te hete thee en brand haar tong&bovenlip*..


Japan
1. ben ik echt de enige die naar Japan wil? want als ik het de vraag stel: wat vind je van Japan. zijn ze meestal al binnen 1 zin uitgepraat. maar ik kan wel heel veel dingen zeggen waarom ik er nou heen wil. de Cultuur ten eerste. ze hebben prachtige tempels en zo een andere cultuur dan wij hebben hier in ons kleine Nederlandje. ook de spullen daar zo: de gadgets en technologie loopt zo erg voor op die van onze. dit is zeker voor mij een droombestemming/vakantie. en wil er zeker heen een keer in mijn leven!



nogmeerAzie..
sorry jongens maar ik weet niet waarom, ik vind Azië zo geweldig.. zelf nog nooit geweest en dan al zo grote liefde hebben.. kan dat? nou ik vind van wel! mijn ouders zijn er al geweest: zoals Thailand, Indonesië. ook vertelde ze dus hoe geweldig het was. misschien ook een oorzaak van mijn lichte "verslaving"aan Azië. 


onbewoondeilandmetjongens(ensixpacks)
Het land genaamd onbewoondeilandmetjongens(ensixpacks),  is echt een land waar ik heen moet! gewoon lekker relazen om een eiland met een hangmatje. wat lekkere drankjes kuch jongens kuch en een super mooie diepblauwe zee met stralend wit zand er bij. wat niet overal tussen gaat zitten. gewoon rustig landje, met een rustige vakantie. dit is misschien een typische droom bestemming maar wel een leuke typische droom bestemming.

dat was het wel weer. ik heb nog wel landen wat voor mij een droom zou zijn om daar heen te gaan. maar omdat ik het toch hier op wil houden: is dit het voor vandaag!! 

liefs, meike

wat is jullie droom bestemming?

7 opmerkingen:

  1. Oeeh, als je naar onbewoondeilandmetjongensensixpacks gaat, ga ik sowieso met je mee! <3_<3
    En leuk dat je me nog genoemd hebt <3
    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zeker mee als je naar dat onbewoonseilandmetjongensensixpacks gaat! ;)
    Leuk artikel!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. iedereen moet er heen! haha gaan we met ze drietjes dus!

      liefs, meike

      Verwijderen
  3. Haha ik ga mee! Mij moet je niet vergeten haha. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik neem gewoon iedereen mee die mee wilt haha!!

      liefs,

      Verwijderen
  4. Ik kom ook mee! En naar california gaan lijkt me ook super!

    BeantwoordenVerwijderen