Pagina's

september 27, 2014

blogproject #maaike


hee allemaal,

vandaag dus de erste blogger! ik post het blogger project gewoon wanneer ik zin heb. en niet op een vaste blog dag. ik doe het nu toevallig in het weekend. omdat ik geen tijd heb voor een artikel wat ik zelf heb geschreven. ik heb namelijk volgende week 4 so's en 2 reps.. soorry jongens maar ik hoop dat jullie het begrijpen!



Algemeen
1.       Hoe heet je?
Mijn naam is Maaike

2.       Hoe heet je blog?


Mijn blog heet xMMKE, een 'soort' afkorting van mijn naam. 

3.       Hoe zou jij jezelf omschrijven?
Ik zou mezelf omschrijven als spontaan, gek, vriendelijk en een beetje perfectionistisch



Random
4.       Is er iets waar je echt niet tegen kan, waar je gewoon niet naar kan kijken, luisteren of aan voelen. (denk aan smakken, neuspeuterende mensen, stof op een kastje.)Ik kan niet tegen smakkende mensen, daar word ik heel kriebelig van. Ook kan ik niet tegen spinnen (daar kan ik nog niet eens naar kijken!) en ik heb een hekel aan mensen die aan mijn pols zitten. Heel raar, maar het is wel waar haha. 


5.       Heb je een product (technologie, beauty, kleding) dat echt moet worden ontworpen, en wat dan de wereld gegarandeerd beter maakt. Of wat jou alleen blijer maaktJ
Ik zou wel een foundation willen hebben die het glanzen van mijn gezichtshuid stopt. Daar heb ik altijd last als ik foundation langer dan 7/8 uur op heb. Maakt niet uit welke foundation, het gebeurd want zo'n gezichtshuid heb ik. Maar dat is volgens mij helaas niet mogelijk! 


6.       Heb je een smoothie die ik zeker een keer moet kopen/maken ?
Ja! Ik heb laatst op mijn blog geschreven over de Pina Banana Colada smoothie: het enigste wat je nodig hebt is kokoswater, 1 banaan, stukjes ananas en eventueel honing of een beetje citroen. Smaakt echt super lekker en ik was blij toen ik de combinatie uitgevonden!


7.       Wat is de grootste blunder die je hebt gemaakt in je leven?
Nou, toen ik nog op de middelbare school zat liep ik eens met mijn vriendinnen door de kantine , die helemaal vol zat. En toen gleed ik uit over één, ik herhaal: één komkommerschilletje. Dat is de enigste blunder die ik me gelijk kan herinneren als iemand er naar vraagt!


8.       Onthoud jij je dromen, zo ja vertel je engste nachtmerrie
Ik onthou écht nooit mijn dromen! Alleen de eerste minuten dat ik wakker wordt. Ik kan je dus ook echt geen nachtmerrie of iets vertellen, want simpelweg vergeet ik ze allemaal. 


9.       Kinderdroom van vroeger (toen je 10 was ongeveer)
Ik keek altijd naar de Powerrangers (haha) en daar droomde ik wel eens over, dat ik ook een Powerranger was. 

Blog

10.   Hoelang heb je je blog al? Ik heb mijn blog nu ongeveer 3 maanden. Ik ben in de zomervakantie begonnen, omdat ik me toen best verveelde. Ik had wel werk, maar de rest van de uren had ik bijna niks om te doen. Soms waren mijn vriendinnen op vakantie of zo, dus ik moest wat te doen hebben. 


11.   Heb je nog andere blogs waar je mee bent gestopt, of die je met een vriend(in) doet, of over een ander onderwerp? (vertel ook waarom je een andere hebt/had)
Ik heb vroeger wel 3 blogs gehad geloof ik. Toen was ik ongeveer 15/16. En 's avonds ging ik dan achter mijn computer zitten om een blogpostje te typen, na mijn huiswerk. De eerste had ik ongeveer 1 jaar en daarna stopte ik want ik had het druk. Die blogs daarna stopte ik ook want ik was te druk. Nu ga ik écht niet meer stoppen! :)


12.   Waarom ben je begonnen met bloggen?
Het begon toch weer te kriebelen om te bloggen. Zoals ik al zei had ik vroeger al blogs, en het trok me weer aan om dingen te kunnen schrijven zodat andere mensen die ook kunnen zien op het internet. Dat vind ik een heel mooi gegeven, van bloggen. Dat je mensen kunt bereiken met je woorden en dat zij daar ook inspiratie uit halen.


13.   Hoe zie jij je blog voor je over 5 jaar?
Ik hoop er mijn eigen bedrijf van te maken, maar zover ben ik nog niet. Ook hoop ik mijn eigen lay-out online te hebben, want ik kan door mijn studie overweg met HTML, CSS en Javascript. Ik moet voor mijn studie wel eens een website maken namelijk. En ik wil natuurlijk elke maand nog groeien! Mijn artikeltjes zullen beter worden met wat meer oefening en ervaring en ik ga ook nog winacties houden en al dat soort dingen. Ik ga gewoon nooit stoppen, haha! :) 


14.   Omschrijf je blog in 1 zin zodat iedereen die dit leest een kijkje gaat nemen.
Door middel van vrolijke kleurtjes, persoonlijk geschreven artikelen, adviezen voor beauty producten en tips voor gezondere voeding probeer ik de lezers van mijn blog een betere dag te laten hebben! :)


15.   Als laatste: hoe vond je de vragen? 
Ik vind dit soort vragen altijd leuk om te beantwoorden! Ik moet dan nadenken over hoe ik bijvoorbeeld mijn blog zie over vijf jaar en dat vind ik leuk om te doen! Ik vind het heel leuk dat ik mee mocht doen met jouw bloggers project! Heel veel succes nog met dit project!

Liefs Maaike <3

6 opmerkingen:

  1. Erg leuk project! Ben benieuwd naar de volgende artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat de eerste over mij gaat! :) succes met school volgende week, omdat je zo druk bent! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk project! Ook de vragen zijn heel leuk bedacht!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat leuk, ik vind het juist lekker als iemand aan mijn pols kriebelt ^^

    Succes met alle SO's!

    BeantwoordenVerwijderen