Pagina's

september 10, 2014

Let's talk! #INTRO

hee allemaal,

ik heb bedacht om elke woensdag een artikel te posten. ik bedoel niet dat ik er maar 1 post in de week. maar dat dit een soort serie wordt. de serie heet Lets talk! meer weten? lees snel verder!


omdat ik nogal vaak er gewon van hou en dat merk ik ook aan m'n blog. om simpelweg lekker te schrijven en te praten. zo leren jullie mij wat beter kennen. ook doe ik dit omdat ik verhalen vertellen leuk vind (wel van mijn eigen leven) en zo voel ik ook geen verplichting als ik een review schrijf puur omdat ik meer reviews moet schrijven. hier in deze serie laat ik mijn vingers te werk gaan zodat er uiteidenlijk een leuk verhaal onstaat. en ik hoop dat jullie het leuk vinden. elke keer is er een bepaalt onderwerp waar ik over schrijf, en waar ik over praat. is er nou een onderwerp wat jij echt wilt lezen. of wat jij echt wil weten? laat het in de comments achter!

xx meike

1 opmerking: