Pagina's

maart 07, 2015

Toekomstige Meike?


Hee allemaal,
Sommige mensen hebben op hun 10e al heel hun levens weg uitgestippeld. Nee, zo iemand ben ik niet. Ik heb geen idee wat ik zou willen worden, of wat er van mij gaat komen. Maar erover nadenken en fantaseren mag toch wel? Nemen jullie samen met mij een stapje in de toekomst ? Lees snel verder!
Afbeeldingsresultaat voor we heart it future
Dus wat zou er van mij komen? Zie hieronder een paar mogelijkheden die laten zien hoe ik in de toekomst kan gaan leven.
Afbeeldingsresultaat voor future tumblr
1. Kantoor leven

Na mijn uber saaie opleiding ergens in the middle of no where (schrijf je dat zo?), nou daarna dus, ging ik ergens op een doorsnee kantoortje maar de administratie doen. Er zat niks anders op.. Maar mijn leven was niet wat het leek. Ik was eigenlijk een top spion en de nieuwe James bond: Jamie Bondia. Ik stierf met nog honderden aartsvijanden aan mijn zijde. Maar had een verre nicht die mij vaarwel zei op mijn begrafenis.

2. Feestbeest allday

Ik heb nooit iets voor school gedaan, ik kwam op een armoedige studie terecht waar ik ook niet echt mijn best deed. Het enige waar ik aan dacht was het zuipen en feesten. Daardoor kwam ik in coma terecht. Ik had het licht gezien en wist dat ik moest veranderen. Maar het lukte niet.. ik was echt verslaafd aan het feesten. Jammer genoeg heb ik niets iets van mijn leven kunnen maken, ik ben namelijk gestorven op mijn 27e.

3. Doctertjee

Ik wilde al van jongs af aan een doctor worden. Ik heb mijn vwo diploma en ben daarna meteen aan mijn studie geneeskunde begonnen. Omdat ik een jonge leerling was en een groep had over geslagen was ik een van de jongste daar. Nadat ik mijn studie had afgerond ben ik begonnen met het echte leventje van een doctor. Ik werd een erg succesvolle doctor en heb in verschillende bladen gestaan. Vol zelfvertrouwen ben ik gestorven ergens op een vakantie in Engeland.

Afbeeldingsresultaat voor future tumblr4. Econoom

Een simpele econoom op de wereld kon geen kwaad dacht ik op mijn 16e. Ik besloot om economie te gaan studeren en ben daar mijn gangetje gegaan. Jammer genoeg heb ik er niet lang vn kunnen genieten want op mijn 21e is mijn konijn overleden.. Ik heb het moeilijk gehad met het verwerken van deze moeilijke tijd. Ik probeerde de draad weer op te pakken maar het is niet gelukt. Ik ging weer bij mijn ouders wonen. Op mijn 59e stierf ik aan Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.

Ik hoop dat jullie mijn toekomstige plannen wat vinden. Welke toekomst denken jullie dat mij te wachten staat. Of welke toekomst past het best bij jou? Laat een reactie hieronder!

xx meike 

7 opmerkingen:

  1. Jamie bondia, geweldig, haha! Volgens mij past toekomst 1 wel bij jou! (: Ik heb je artikels echt gemist Meike, ik ben echt blij dat je terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen& jaa, hmm misschien wordt ik wel een secret copp (james bondia genoemd)

      Verwijderen
  2. Leuk dat je terug bent! Kan ik weer leuke artikels van je lezen :). Leuke artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben het helemaal met meissi eens

    xoxo Demi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er stond M e i s s ! haha maar maakt niet uit xx en bedankkt

      Verwijderen
    2. na de tweede s staat een uitroepteken , door mn lettertype zie je het niet haha

      Verwijderen