Pagina's

maart 21, 2015

ietsje korter dan maar

hee allemaal,

Zoals jullie merken post ik niet elke dag een artikel, dat komt omdat ik het gewoon druk heb. Maar ik heb jullie ook niks afgesproken dus dat komt goed uit haha! Ik post binnekort wel even een artikeltje over zegmaar mijn blog zodat ik dan even wat dingetjes kan uitleggen (zoals een winactie!). Maar vandaag gaat het over haar, haar, haar. Ik ben gister naar de kapper geweest en het gewoon korter geknipt dan dat ik eerst had (ongeveer 8 cm) benieuwd? Lees snel verder.


hoelang het eerst was.
Ik had Floor beloofd als zij d'r haar zou knippen ik het zou doen. Niet denkend dat ze het daadwerkelijk zou doen. Na twee maanden dat Floor haar haar had geknipt was ik aan de beurt. Ik zou niet zoals zij 20 cm eraf laten knippen, ik had daar te kort en te dun haar voor. Misschien vind je 8 cm wel heel weinig. Maar na m'n 8 ongeveer heb ik het altijd de zelfde lengte gehad. Time for change (ik ben te slecht in Engels. ik weet dus niet of ik het goed heb geschreven haha). Mijn haar kon dus niet gedoneerd worden, jammer. Maar ik kon wel mezelf verblijden met een vollere bos.


Voor dat ik het knipte, had ik altijd het idee dat ik het zo lang mogelijk wilde. Jammer genoeg is dat niet oor mij bestemt. Ik merkte met m'n vorige lengte dat de onderkant (die er nu af is) er onverzorgd en heel dun eruit zag. Waardoor het leek alsof ik nog dunner haar had dan dat ik al had.

Maar al met al, ik ben blij met het resultaat. Eerlijk gezegd staat dit wat kortere me haar leuker. Volgende keer bij de kapper, zeg ik niet dat ik het wil laten groeien. Maar gewoon ietsje korter!

Vinden jullie het leuk staan? laat het in de reactie weten.

xx meike

1 opmerking: