Pagina's

augustus 28, 2014

camping AUG 2014

hee allemaal,

zoals jullie in m'n vorige bericht konden lezen was ik een paar dagen naar de camping. ik heb mijn niet de beste camera mee genomen, en heb een paar foto's gemaakt. omdat het me wel leuk leek om er een artikel over te schrijven. doe ik dat ook!! ik was trouwens met floor&lieke.

 


 
 
ik ging de 23e richting de camping van lieke, nou lieke en haar gezin zijn daar heel vaak en wij mochten daar op een plekje drie nachtjes overnachten. toen we daar aan waren gekomen, gingen we de tent inrichten. de tent was namelijk al eerder opgezet. het inrichten ging gemakkelijk en was snel klaar, alles zag er gewoon netjes uit. we gingen eigenlijk al vrij snel boodschappen doen. voor die drie dagen moesten we natuurlijk wel zelf koken en voor overdag wat lekkers en brood beleg.
toen we daar mee klaar waren zag de tent er nog steeds netjes uit en gingen we al vrij snel naar het strand want daar zat Lieke's familie op ons te wachten om samen naar de snackbar te gaan om daar wat te gaan eten.
















we hebben dus bij de snackbar wat gegeten en zijn daarna terug gegaan, nog naar de speeltuin (gewoon om te kletsen hoor) en toen zijn we tegen elven ons gaan klaar maken met pyjama, tandenpoetsen, make-up eraf halen etc. en toen hebben we nog in de tent gezellig zitten kletsen:)

de volgende dag hebben we met een erg regenachtige dag vooral op de camping rondgehangen. niet veel speciaals om te laten zien (ik had toen geen foto's gemaakt.) we hebben wel die avond zelf gekookt. we aten spaghetti met zalm en room. erg lekker en basic!

die dag erna zijn we naar middelburg geweest en hebben we daar geshopt. het miezerde eigenlijk heel de dag en het was ook erg koud. ook die dag had ik niet veel gefotografeerd maar het was wel een gezellige dag, echt een dag voor ons drietjes!! wel zijn we in de avond nog naar het strand geweest omdat het toen droog was en nog gewoon lekker was om daar een wandeling te maken.



 
de volgende dag moesten we helaas weer naar huis.. en dat was dan toevallig de zonnigste dag van allemaal, ook naaiend:/ in ieder geval dit was het weer!! ik hoop dat jullie het leuk vonden en nog een beetje kunnen genieten van de sombere laatste dagen hier (het is in ieder geval geen leuk weer waar ik woon).
 
ik heb trouwens vanavond zelf gekookt. het gerecht komt van foodgloss. benieuwd wat ik heb gemaakt? kijk dan morgen op mijn blog!!
 
tot morgen
 
xx meike



1 opmerking: