Pagina's

mei 09, 2014

wishlist summer 2014

hee allemaal,

de zomer begint steeds dichterbij te komen, maar omdat het nog niet is begonnen heb ik natuurlijk een wishlist voor jullie opgesteld. of ik alles nog ga kopen is de vraag, maar altijd leuk om ergens over vooruit aan te denken. benieuwd naar meer? lees dan gauw verder!


ik heb tien dingen opgesteld die ik nog wil, voor deze zomer! bij elk onderwerp zal ik een plaatje toevoegen wat het dan precies inhoud:) ik gebruik de foto's van google, heb ik jou foto gebruikt? stuur me een mailtje en ik zal er een linkje bijzetten.

1. Chanel nagellakje.
oke klinkt verwend dat ik zo'n chique merk wil, maar ik zie vaak bloggers die een Chanel nagellakje hebben en dan krijg ik de neiging om die gelijk te gaan kopen, de kleur? een zomers kleurtje. blauw vind ik altijd erg mooi. ik heb even gezocht en ik vind dit dan echt een hele mooie kleur!







2. zonnebril
tuurlijk staat deze op mijn wishlist, oke ik heb wel zonnebrillen. maar nu vind ik weer andere brillen leuk, ik zag een hele mooie bij de Kruidvat maar omdat ik een béétje op mijn geld moet letten wacht ik waarschijnlijk tot de maand juni (dan krijg ik m'n kleedgeld) en koop 'm dan, als hij er dan nog is. geen foto gevonden, maar het was niet echt een nerd bril, het waren wat puntigere glazen aan de bovenkant, maar ook weer niet extreem. het was een mintgroenblauwe kleur.

3. coconut body butter (body shop)
dit is simpelweg echt een heel lekkere crème, ik hou echt van kokos. en omdat de body shop ook nog eens een fijne winkel is en weet dat ze 'm daar verkopen wil ik de crème daar kopen. meer kan ik er niet over zeggen. deze wil ik gewoon heel graag.








4. manicure
alleen omdat ik nu m'n nagels weer wat langer probeer te maken zou ik het erg leuk vinden om iets met m'n nagels te laten doen. verzorgen vind ik altijd fijn en zeker door profs! heb ik het echt nodig? nee tuurlijk niet ik zou het willen, maar dit is niet heel erg dringend, okee misschien toch ergens wel je wilt toch mooie nagels in de zomer?



5. donkerblauwe nagellak Hema
ik had het al eerder verteld, mijn vriendin had de donker blauwe nagellak van de Hema, ik heb 'm op gedaan en was verliefd, ik moet hem gewoon hebben, dit is eigenlijk voor mijn gewone wishlist maar ik wil 'm ook graag voor de zomer.








6. Hollister
oke ik hoef echt niet heel de Hollister, ik hoef zelfs NIKS van de Hollister, maar ik moet er gewoon wat kopen zodat ik zo'n uberhot tasje mee krijg (papieren zak met een lekker model erop). dit moet ik gewoon showen in de zomervakantie, als ik ooit iets ga kopen bij de Hollister!!





7. armbanden
ik vind het leuk dat je gewoon lekker veel armbandjes om je arm hebt, zeker in de zomer met gekke kleurtjes. en omdat ik nog niet zo veel armbandjes heb staat het op me wishlist: nieuwe armbandjes kopen dus! de armbandjes op de afbeelding vind ik erg leuk, maar dat betekent niet gelijk dat ik die ga kopen.




8.  iets van 1D
ik ga binnenkort naar 1D concert en heb er erg zin in, maar toch moet ik nog wel iets leuks maken of kopen waar 1D opstaat, gewoon een leuk item is al goed. dit is well een beetje dringend omdat het concert eerder is dan de vakantie:) heb er zoveel zin in!






9. geurtje
een lekker zomergeurtje, gewoon heel simpel. voor elke dag, ik hoef dan niet perse een dure parfum. want bij de action hebben ze ook gewoon geurtjes. als het maar lekker ruikt. het maakt mij dus niet echt uit welke het is 1. moet zomers zijn 2. leuk prijsje. ik kan ook bij deze niet echt een afbeelding bijvoegen omdat het van alles kan zijn

10. shirtjes!
deze is misschien wel het belangrijkst, dit is gewoon in het algemeen shirtjes. bij de h&m hebben ze nu een hele leuke collectie, ook bij de Tally Weijl of bij de primark, ik heb gewoon leuke shirtjes nodig voor de zomer!!





hebben jullie ook zo zin in de zomer?
 dat was het al weer!!

hebben jullie een wishlist?

xx meike
-lifestyleblondiee-









Geen opmerkingen:

Een reactie posten