Pagina's

mei 08, 2014

review Miss Van Der Bilt, Paris-New York

hee allemaal,

 
ik weet niet wat ik heb, maar de laatste tijd hou ik erg van om reviews te geven, vandaag een review over parfum van: Miss Van Der Bilt, Paris-New York. ik heb deze parfum al een tijdje, en ik doe 'm niet elke dag op. maar ik vind het een erg fijne parfum, die ik als een van de weinige wel geschikt vind voor mijn leeftijd! benieuwd naar de hele review lees dan gauw verder!


zoals ik al zei doe ik 'm niet elke dag op, maar toch verbaasd het me dat er nog zoveel in zit, want ondanks dat het niet mijn dagelijkse parfum is gebruik hem meer dan andere parfums die ik ooit heb gehad. ik heb de versie van 30 ml, ik heb 'm gekregen maar ben opzoek gegaan naar de prijs en dat is €12,99 , ook kan je eentje van 15 ml kopen. die kost dan €9,99.

ik vind de geur erg lekker en niet over heersend, terwijl ik deze review schrijf ruik ik nog een keer aan het dopje, de geur is moeilijk te omschrijven. ik kan wel zeggen dat het een bloemen geurtje is en het kan zeker gebruikt worden op een zomerdag!
 
het doosje vind ik erg mooi, met de rosé zilveren letters, en het zwaantje is het handelsmerk van haar, gloria Vanderbilt. dit gebruikte ze ook voor haar jeans, het handelsmerk was toen te zien op de achterkant en die ontwierp ze zelf.    
 
 
ook het flesje is erg mooi, ook hier kan je haar handelsmerk zien, een zwaantje gegrafeerd in het parfumflesje. zelf vind ik dit een parfum voor elke leeftijd. mijn oma kan dit zonder problemen dragen. maar zelfs ik vind het een lekkere geur die ik gewoon naar school op kan doen. vroeger durfde ik dat niet omdat ik dacht dat parfum alleen maar sterk was. maar sinds ik deze heb gekregen doe ik het gerust op!
 
en dat was het alweer, bedankt voor het lezen en tot het volgende artikel!
een vraag voor jullie: wat is jullie favoriete parfum?
 
xx meike
-lifestyleblondiee-



Geen opmerkingen:

Een reactie posten