Pagina's

mei 10, 2014

diary 05/05 tot 11/05


hee allemaal,
het is nu vakantie... dan is het rustig en lekker chillen op de bank elke dag... toch? nou niet voor mij ik hou ervan om aftespreken in de vakanties niks overbodigs en ook niet stressend maar wel leuk. ook voor mijn luie doen heb ik veel gedaan. benieuwd wat ik heb gedaan? lees dan gauw verder...


maandag 05/05
vandaag ging ik met Lisa afspreken. en het was erg gezellig, omdat we een beetje melig waren gingen we fotoshoot houden en ook nog eens lekker veel selfie's. want ja meisjes van deze leeftijd maken nou eenmaal selfie's.. verder hebben we vooral lekker veel gekletst. we hadden elkaar al een tijdje niet gezien dus even alles bij praten. gewoon gezellig:). jammer genoeg moest ze om drie uur al weg.. najah alsnog heb ik hele leuke dag met dr gehad. zoals ik tegen Lisa zei: moeten we zeker vaker doen:)

 
dinsdag 06/05
vandaag ging ik eigenlijk helemaal niks bijzonders doen. m'n blog boekje versierd inde ochtend, ik moet zeggen dat ik er over heb getwijfeld of ik daar een DIY van zou maken, maar eigenlijk was dat best wel heel erg saai.. dus heb ik mijn concept verwijderd en ging ik verder met versieren en dit kwam eruit: toen ik later me erg verveelde (want ik had niks te doen) ging ik een andere DIY doen, ook dit was eigenlijk best saai voor jullie dan dus heb ik het gewoon gemaakt en verder er niks over geblogd, daar kan ik geen foto's van maken omdat ik niet weet of mijn vriendinnen om mijn blog willen (het was iets met fotootjes).
en ja verder was er niks speciaals met mijn zondag, ik heb een pyjama dagje gehouden wat heerlijk was maar verder niks dus.
 
woensdag 07/05
 
vandaag ben ik naar Amsterdam geweest, super leuk natuurlijk. ook heb ik drie nieuwe aanwinsten! voor maar €27,- erg blij ben ik dus! wat ik niet heb vertelt in mijn artikel "dagje Amsterdam" is dat we na het shoppen een heerlijke donut hebben gehaald:) toen ik in de trein zat was ik erg moe en wilde ik het liefst gaan slapen, maar nee dat kon niet, er zat een man (andere kant van het gangpad) die iets deed met z'n mond wat heel vervelend geluid maakt, zoals jongens die op straat spugen (gggtttffuu). daarna haalde hij steeds zijn neus op, om de drie seconde (stressstress). wil je meer weten van mijn leuke dag? lees dan gauw "dagje Amsterdam"



 
donderdag 08/05
ik ging vandaag met lieke afspreken! erg gezellig dus, ze wou m'n haar nog gaan stijlen en heeft dat ook gedaan, super leuk natuurlijk.. en de gemiddelde 13 jarige maakt superveel selfies, we hebben er ongeveer 150 gemaakt met retrica, en ook nog eens 20 met zo'n site op internet. super gezellig toch?
omdat we ons toen verveelde, gingen we ons opmaken en gezellige fotoshoot doen:) ik ben super blij met deze dag omdat het gewoon chillen is. en met je beste vriendin is het altijd fijn. geslaagde dag zou ik zeggen, en om het helemaal leuk te maken: lieke blijft slapen!!
 
vrijdag 09/05
                 
                   
vandaag ging ik met Lieke en Filip naar de stad, ja het is een jongen (ik zie hem als vriend niet meer) en nee hij is geen gay (omdat gauw mensen dat denken als een jongen met twee meisjes naar de stag gaat). ja ik ging weer naar de stad... ik hoopte eigenlijk niks uit te geven. maar heb toch iets bij Starbucks gehaald. €4,50. ik heb ook nog iets van mijn cadeaubonnen van de H&M gekocht namelijk twee bandeau's. het ging regenen, Lieke en ik moesten sowieso naar huis. thuisgekomen helemaal nat (we namen de metro maar we moesten van het metro station naar huis ook nog fietsen). ik heb die dag verder niet veel gedaan, totdat een kennis van m'n ouders kwam. we hadden een klein etentje erg gezellig. en dat was mijn dag!!
 
 
zaterdag 10/05
vandaag was het plan eigenlijk om met iemand aftespreken, maar omdat dat op het laatste toch niet door ging ben ik maar naar de action geweest om voor Moederdag iets te kopen. wil je weten wat? check dan gauw dat artikel. ik heb leuke items gescoord en ben er erg blij mee! ik vind het altijd wel leuk om iemand te verwennen. dus heb zin in morgen. verder heb ik vooral aan m'n blog gewerkt. wat ik ook altijd heel erg leuk vind, ik moet trouwens nog daar over iets zeggen. ik ga proberen na de vakantie alsnog 1 artikel per dag te posten. als dat echt niet lukt dan wordt het om de dag, later krijgen jullie nog informatie!
 
zondag 11/05  
vandaag ging ik natuurlijk eerst mijn moeder haar Moederdag cadeau geven, en daarna moest ik al snel richting badminton. toen we daar gespeeld hadden (5-3 gewonnen) ging ik naar huis, ik denk dat we van 13.15 tot 16.45 hebben gespeeld, lange dag dus. maar wel gezellig gewoon want het was een aardige tegenstander. thuis aangekomen ging mijn moeder boodschappen doen, niet bijzonder om te weten maar we gaan zelf pizza's maken, en dan niet van die grote die je normaal kan kopen in de vriezerschappen. maar van die kleintjes!! super gezellig natuurlijk, en omdat het Moederdag is heeft mijn MOEDER gekozen voor dit eten. wij hebben trouwens daar echt een "apperaat" voor. een mini steen oven! super cute natuurlijk.
 
en dat was mijn week!! super gezellig allemaal, ik heb de stukjes geschreven op de dag zelf dus daarom lijkt alsof alles vandaag was.. let daar niet op, je weet door de stukjes erboven welke dag het is!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten