Pagina's

mei 10, 2014

mijn moederdag gift


hee allemaal,

ik ben vandaag naar de action geweest omdat ik nog wat moest kopen voor Moederdag, oke ik kon nog wat bij de Kruidvat kopen, maar ik wou liever meer voor weinig dan minder voor veel. als jullie begrijpen wat ik bedoel. dus ging ik naar de action. ik heb leuke dingetjes gekocht voor Moederdag waar ik blij mee ben!! benieuwd wat allemaal? lees dan gauw verder

misschien zie je het niet op de foto hier boven maar dat is toch echt mijn mandje vol liefde voor mijn moeder. oke laten we beginnen:

in dit mandje heb ik alles gestopt, erg sfeervol en ook leuk om er iets anders in te doen dan alleen mijn cadeau. dit mandje kostte €1,59
 
dit al you need is love hartje is erg leuke toevoeging op het mandje, ook leuk om ergens op te hangen. ik vond dit gewoon leuk om te geven aan mijn moeder gewoon omdat ik van d'r hou:) dit kostte €0,79
 

mijn moeder houd heel erg van kaarsen, en ook van de kleur blauw. deze kaars ruikt ook nog eens heerlijk, dat weet ik niet zeker, of mijn moeder dit leuk vind want ze vind het al snel overheersen. maar ja deze mooie kaars kostte €0,99
mijn moeder altijd dol op douchegel en ook dingen voor in bad, en omdat ik een beetje in het roze/blauw thema wou blijven koos ik er voor om deze te doen, die trouwens heerlijk ruikt. deze douchegel kostte €1,39
mijn moeder is de laatste tijd wat van de crèmes en ook houd ze erg van kokos, gouden combi toch? deze had een vriendin van mij en is erg goed! deze hand(-nagel) crème kostte €1,69
omdat ik toch nog iets van snoep erin wou heb ik een plein doosje pepermuntjes gekocht, ook dit stond schattig bij de rest, hier hoort eigenlijk niet een "verhaal" bij. deze pepermuntjes kostte €0,69
als laatste heb ik nog een decoratie bloem gekocht omdat dat leuk stond bij het geheel. verder vond ik 'm ook wel schattig!! deze bloem kostte €0,69
 
dat was het al weer!! bedankt voor het lezen en tot morgen! voor de moeders: maak er een leuke dag van, en voor de kids verwen je moeder is een keer:)
 
xx meike
 
-lifestyleblondiee-



 




1 opmerking: